Fullfillment center je enostavno povedno moderni proces pakiranja in skladiščenja na eni lokaciji. Več informacij o tej temi najdete marsikje na internetu. Fullfillment center vsebuje velik delež visoke tehnologije, ki pomaga pri procesu pakiranja kot so avtomatizirane linje, digitalni plan izdelave in izvedbe pakiranja, itd. prav tako pa se tudi skladiščenje izvaja po čim bolj avtomatiziranem postopku kar tudi zmanjšuje možnost človeških napak, da bi se vaš paket izgubil ali poškodoval.
Katere so prednosti uporabe fullfillment centra?
Fullfillment center predstavlja veliko prednost podjetjem, ki izdelke odpošiljajo končnim strankam. Vsak izdelek mora seveda biti dostavljen v skladišče, varno prenesen na pakirno linijo, zapakiran, in čim prej odposlan. Fullfillment center skrbi za celoten opisan proces na eni lokaciji, kar podjetjem ponuja izvedbo celotne storitve in zmanjšuje stroške pri transportu iz različnih vmesnih lokacij do končnega kupca. S pakiranjem, skladiščenjem in odpošiljanjem iz ene lokacije boste tudi zmanjšali tveganje prekinitve vaše dobavne verige, ki je v primeru, da je ta proces razdeljen na več različnih lokacij in podjetij lahko izjemno občutljiva na razne faktorje, kot so: stečaj podjetij v verigi, fizična varnost vaših paketov, poškodbe pri transportu, pakiranju ali skladiščenju, nepravočasna dostava paketov v celotni dobavni verigi in še mnogo več.
Za kakšna podjetja je fullfillment center dobra izbira
Fullfillment center rešuje problematiko ločenega zakupa storitev pakiranja, najema skladišča in zakupa storitev odpošiljanja paketov. Spletne trgovine, ki večino svojega dobička pridobijo iz spletnih storitev, kot so na primer: spletni marketing, spletna prodaja, sodobne tehnike oglaševanja, itd. se v večini primerov ne želijo ukvarjati z procesom pakiranja, skladiščenja in odpošiljanja, saj je to proces, ki sledi, ko je nakup že narejen. Prav tako spletne trgovine običajno ne razpolagajo s prostorom ali opremo za pakiranje in skladiščenje. Ravno zaradi tega so storitve fullfillment centra najboljša opcija za spletne trgovine in podobna podjetja, ki večino posla opravijo preko spletnih storitev.