Kreatin in njegove lastnosti

Kreatin je izredno priljubljen prehranski dodatek med fitneserji, bodybuilderji in drugimi športniki. Naše telo ga dnevno proizvede samo nekje do 2 g v jetrih, ledvicah in trebušni slinavki. Njegovo delovanje pa je pomembno saj sodeluje pri procesu nastanka ATP (adenozin trifosfat) ki je odgovoren za zagotavljanje energije za delovanje mišičnih in živčnih celic. Nekaj več o kreatinu si lahko preberete s klikom na povezavo. Ugotovili smo, da je kreatin zelo pomemben, kako pa ga pridobimo. Torej naše telo ga proizvaja samo, dodatno pa ga lahko zaužijemo tudi z rdečim mesom. Če nismo pristaš rdečega mesa, potem nam preostanejo le še prehranska dopolnila.

kreatinVeliko je bilo opravljenih raziskav na področju kreatina in vedno nekako pridejo do zaključkov, da nam kreatin pomaga pri boljši telesni zmogljivosti. Torej če smo vrhunski športnik, nam bo vsekakor pomagal do boljših rezultatov. Če pa smo rekreativni športnik pa mislim da kreatin ni ključnega pomena. Bolj pomembno je uravnoteženo prehranjevanje in seveda uživanje res raznovrstne prehrane. Če želite dobre rezultate tudi kot rekreativni športnik, potem je pomembno da dobro načrtujete obroke, še posebej pred in po treningu. Te obroki so ključni za napredek tudi na rekreativni strani.

Kreatin mnogo športnikov uživa zaradi hitrejše regeneracije, saj imajo po dva treninga dnevno in vsak teden tekmo. Pri njih je res pomembno hitro okrevanje po napornih treningih. Kreatin pa v veliki meri uporabljajo tudi za daljši dotok energije med samim treningom ali tekmo. Če ste vrhunski športnik je pomembno da izbirate prehranska dopolnila, ki so preverjena in testirana proti dopingu. Saj ne želite da v vas odkrijejo doping. Uživanje prehranskih dopolnil naj bo nadzorovano s strani strokovnjakov. Prav tako pa opozorilo za rekreativne športnike, ki uživajo kar vse povprek, ker so slišali da je dobro. Pogovorite s strokovnjaki in uživajte samo tisto kar je res nujno, če seveda je. Veliko teh dopolnil lahko nadomestite s pravilno izbiro živil.