Dandanes se pogosto govori o strategiji digitalnih medijev in njihov vpliv na potencialne stranke. Vendar pa se podjetja premalo zavedajo pomena, ki ga imajo lahko za oglaševanje dobri stari letaki. Za tisk letakov je še vedno potrebno upoštevati vse nasvete, ki pripomorejo k učinkovitemu posredovanju pomembnih informacij in se jih danes pogosto upošteva pri digitalnemu marketingu. Vendar pa s tiskanjem letakov dosežete tudi tisto populacijo, ki na socialnih omrežjih ni prisotna. Glede na to, za kaj potrebujete letake, jih boste verjetno drugače oblikovali, vendar pa veljajo neka osnovna merila, ki lahko tisk letakov popeljejo na višji nivo.
Ali tudi vas mika tisk letakov?
Tisk letakov je zimzeleni način, kako privabiti več strank, pa če prodajate izdelke in storitve ali pa promovirate dogodke. Z letaki lahko namreč na odličen način obstoječim ali potencialnim strankam sporočite novosti ali pa se predstavite, jim podarite poseben popust ali pa jih zgolj spomnite na vašo ponudbo.
Razlogov za tisk letakov je torej ogromno in prav vsako podjetje lahko učinkovito poveča posel in se s pomočjo letakov zbliža s svojimi strankami. Nekateri so mnenja, da je čas za letake in ostali oglaševalni material mimo in je učinkovit način oglaševanja samo še preko spleta. Vendar pa podjetja opažajo, da so letaki še vedno učinkovit način oglaševanja. Z njimi namreč vzpostavite bolj osebno povezavo s stranko in pogosto se nahajajo na takih mestih, kjer osebe nimajo izbire, kot da vaš letak vsaj na hitro preberejo.
Letaki so še vedno učinkovita oblika promocije
Razlog, zakaj je tisk letakov še vedno popularen, smo ljudje. Med čakanjem na zdravniški pregled, frizerja ali pa, če letak kar osebno prejmemo, si ne moremo pomagati, da letaka ne preberemo. Na spletu je oglasov že ogromno in letak v fizični obliki je prijetna sprememba.
Če se odločite za tisk letakov, je zaradi poplave spletnih oglasov, to vse bolj cenjeno pri ljudeh. S tem jim pokažete, da ste pripravljen za promocijo narediti nekaj več. Da boste namen letakov izkoristili najbolj učinkovito, se odločite za namenske kompanije, pa naj bo to osebno deljenje letakov ali pa postavitev letakov na mesta, kjer se ljudje pogosto gibljejo in bodo imeli razlog, da si vaš letak podrobno ogledajo. Na letake ne pozabite na festivalih, predavanjih ali ostalih promocijskih dogodkih, kjer je veliko število potencialnih strank.
Vrsta letaka glede na vaše potrebe
Glede na to, za kaj nameravate uporabiti letake, se bodo med seboj razlikovali. V nekaterih primerih bodo bolj ustrezni letaki manjših dimenzij, v nekaterih primerih pa bodo v bolj v poštev prišli letaki večjih dimenzij. Preden se odločite za tisk letakov, je pametno razdelati, kaj sploh potrebujte in promovirate, ter se tako odločite za primeren letak.
Načeloma se za promocijo produktov priljubljen A4 format oz. A3, ki je prepognjen po polovici. Tako imate možnost predstaviti vaš produkt in vse njegove pozitivne lastnosti. Tu imate možnost predstaviti tudi več produktov oz. storitev in tako v enem letaku opisati vso vašo ponudbo.
Informativni letaki, ki so pogosti v zdravstvenih ustanovah, bodo pogosto v obliki zloženke, ki je izdelana iz formata A4. Tako lahko na majhni površini podate res ogromno informacij, saj je lahko tekst natisnjen dvostransko.
Ko gre za dogodke, so bolj priljubljeni manjši formati. Tisk letakov formata A5 ali A4, ki je prepognjen po polovici, spadata med najpogostejše. Tu gre lahko za prav vsako vrsto dogodka, pa naj gre za zabavo, odpiranje nove trgovine, festival ali strokovno predavanje.
Pasti pri ustvarjanju letaka
Za tisk letaka je potrebna kvalitetna grafična oblika. Če ta pogoj ni izpolnjen, je lahko kvaliteta tiska še tako dobra, pa letaka ne bo noben pogledal. Vaš letak mora iz množice izstopati. To se najbolj enostavno naredi tako, da letak že na prvi pogled izgleda harmonično.
Čeprav je cilj, da letak izstopa med ostalimi, pa je treba vseeno upoštevati pravila, ki določajo neko vizualno podobo. Vsak prostor na letaku mora imeti svoj namen in čim več prostora naj bo zapolnjenega. Tu je treba paziti, da vse informacije ne bodo natlačene in se bo stranka znašla iz informacij, ki so podane na letaku. Definirati je torej treba neko osnovno postavitev slik in besedila letaka, ki bo pomagala pri nadaljnjem oblikovanju.
Izberite tudi jasno in dovolj veliko pisavo. Vsaj najbolj pomembno besedilo bi moral z lahkoto prebrati vsak. Poskrbite, da se barve med seboj ujemajo in noben element ne kvari končne podobe. Jasno naj bodo napisani tudi podatki vašega podjetja in po možnosti naj bo viden tudi vaš logotip, ki ga bodo ljudje prepoznali. Če vabite na dogodek ne pozabite na čas in lokacijo, pa vse ostale pomembne informacije, ki bi jih gostje morali vedeti.
Za tisk letakov potrebujete vrhunsko tiskarno
Izdelava in tisk letakov je lahko precej zahtevno opravilo. Zaradi tega se lahko po pomoč odpravite tudi k strokovnjakom. V nekaterih tiskarnah, kot je tiskarna Partner Graf d.o.o., vam bodo z veseljem pomagali pri celotnem postopku izdelave letaka. Z vami bodo od samega začetka, ko se odločate kaj je sporočilo letaka, pa vse do oblikovanja letaka. Na koncu za vas uredijo tudi vse tehnične podrobnosti in vaše letake tudi kvalitetno natisnejo.